Bliv medlem af DBK

Medlemskab

Parmedlemskab

530 kr

Parmedlemskab giver to stemmer i alle klubbens anliggender.

Stemmeberettigede er samtlige medlemmer, der i mindst 6 måneder har været medlem af klubben, og som ikke er i kontingentrestance. Kontingentet betales forud for et år ad gangen og opkræves senest i begyndelsen af januar måned hvert år. Kontingentet skal være betalt senest den 10. februar for at give stemmeret til den ordinære generalforsamling. Læs klubbens love.

Medlemskab

Enkeltmedlemskab

350 kr

Enkeltmedlemskab giver én stemme i alle klubbens anliggender.

Udfyld formularen for indmeldelse i Dansk Bullmastiff Klub

Mellemrum, specialtegn ( ud over - og _ ) og æ,ø og å er ikke tilladt at bruge til brugernavnet.
Vælg betalingsform:*
Du bliver IKKE sendt videre til en betalingsløsning, men du vil modtage en mail med kontonummer og MobilePay nummer.
Jeg bekræfter hermed at jeg ønsker at modtage klubbens nyhedsbreve / medlemsblad DBK-Nyt

KOMMER SNART